Politica de Confidențialitate
Respectăm confidențialitatea datelor Vă protejăm intimitatea.

Politica de Confidențialitate

La 25 mai 2018 a intrat in vigoare pe teritoriul UE Regulamentului General pentru Protectia Datelor (General Data Protection Regulation – GDPR), Regulamentul UE 2016/679.

SIGLE FIRME NET SRL se angajeaza sa va protejeze intimitatea. Contactati-ne la office@sigle-firme.ro daca aveti intrebari sau probleme cu privire la utilizarea datelor dvs. personale si va vom ajuta cu placere.

Informarea corecta a utilizatorilor acestui site este importanta pentru noi, asa ca o sa-ti explicam in detaliu, in rândurile care urmeaza, ce date colectam de la tine, cum le folosim, in ce scop le folosim si care sunt drepturile tale in acest context.

Prin utilizarea acestui site sau / si serviciile noastre, sunteti de acord cu prelucrarea datelor dumneavoastra personale asa cum este descris in aceasta politica de confidentialitate.

Cuprins
1. Definitii utilizate
2. Principii de protectie a datelor
3. Ce drepturi aveti cu privire la utilizarea datele personale
4. Ce date personale colectam
5. Cum folosim datele dumneavoastra personale
6. Cine altcineva are acces la datele personale
7. Securizarea datele d-voastra
8. Informatii despre cookie-uri
9. Autoritatea de Supraveghere – Informatii de contact

1. Definitii
Datele cu caracter personal – orice informatie privind o persoana fizica identificata sau identificabila. Prelucrare – orice operatiune sau set de operatiuni care se efectueaza asupra datelor cu caracter personal sau seturi de date cu caracter personal. Persoana vizata – persoana fizice ale caror date personale sunt prelucrate. Copil – o persoana fizica cu vârsta sub 18 ani.

2. Principii de protectie a datelor
Ne angajam sa urmam urmatoarele principii de protectie si prelucrare a datelor cu caracter personal:

• Procesarea este legala, corecta, transparenta.

• Activitatile noastre de prelucrare au motive legale.

• Intotdeauna consideram drepturile dumneavoastra inainte de prelucrarea datelor personale.

• Va vom furniza informatii privind prelucrarea la cerere.

• Procesarea este limitata ca scop.

• Activitatile noastre de procesare corespund scopului pentru care au fost colectate datele personale.

• Procesarea se face cu date minime.

• Noi colectam si procesam doar cantitatea minima de date personale necesare pentru orice scop.

• Prelucrarea este limitata pe o perioada de timp de 10 ani.

• Noi nu vom stoca datele cu caracter personal pentru o perioada mai mare decât daca este necesar sau in conformitate cu alte legi.

• Vom face tot posibilul pentru a asigura acuratetea datelor.

• Vom face tot posibilul pentru a asigura integritatea si confidentialitatea datelor.

3. Drepturile persoanelor vizate
Persoana vizata are urmatoarele drepturi:
Dreptul la informare – ceea ce inseamna ca trebuie sa stiti daca datele dvs. personale sunt procesate; ce date sunt colectate, de unde sunt obtinute si de ce si de cine sunt prelucrate.
Dreptul de acces – ceea ce inseamna ca aveti dreptul de a accesa datele colectate de la / despre dvs. Aceasta include dreptul dvs. de a solicita si de a obtine o copie a datelor dvs. personale culese.
Dreptul la actualizare/rectificare – ceea ce inseamna aveti dreptul de a solicita rectificarea sau stergerea datelor dumneavoastra personale, care sunt inexacte sau incomplete.
Dreptul de stergere – ceea ce inseamna ca in anumite circumstante puteti cere ca datele dvs. personale sa fie sterse din inregistrarile noastre.
Dreptul de a restrictiona procesarea – adica in cazul in care se aplica anumite conditii, aveti dreptul sa restrictionati procesarea datelor dvs. personale.
Dreptul de a se opune procesarii – adica in anumite cazuri aveti dreptul sa va opuneti procesarii datelor dvs. personale, de exemplu in cazul marketingului direct.
Dreptul de a se opune prelucrarii automate – ceea ce inseamna ca aveti dreptul sa faceti obiectii fata de procesarea automata, inclusiv de profilare; si sa nu faca obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automata. Acest drept poate fi exercitat ori de câte ori exista un rezultat al profilarii care produce efecte juridice care te afecteaza sau te afecteaza in mod semnificativ.
Dreptul la portabilitatea datelor – aveti dreptul sa obtineti datele dvs. personale intr-un format adecvat sau, daca este posibil ca transfer direct de la un procesator la altul..
Dreptul de a depune o plângere – in cazul in care refuzam cererea dvs. in baza Drepturilor de Acces, va vom oferi un motiv de ce. Daca nu sunteti multumit de modul in care a fost tratata solicitarea dvs., va rugam sa ne contactati.
Dreptul de ajutor de la autoritatea de supraveghere – ceea ce inseamna ca aveti dreptul la ajutorul unei autoritati de supraveghere si dreptul la alte cai de atac, cum ar fi solicitarea de despagubiri.
Dreptul de a retrage consimtamântul – ai dreptul retrage orice acord dat de prelucrare a datelor dumneavoastra personale.

4. Ce date personale colectam
Formularule de contact on-line din paginile site-ului
Acestea sunt :
• Nume;
• Telefon;
• E-mail;
• Firma;
• Adresa

5. Cum folosim datele dumneavoastra personale
Noi folosim datele dumneavoastra personale pentru:
• gestionreaa relatiilor comerciale si contractuale;
• identificarea nevoilor clientilor si venirea in intâmpinarea lor cu solutii personalizate, in scop benefic atât pentru clienti cât si pentru SIGLE FIRME NET SRL.
• indeplinirea unei obligatii in conformitate cu legea sau contractul;
• rapoartele si statisticile interne ale companiei
Pe baza incheierii unui contract sau a indeplinirii obligatiilor contractuale, vom procesa datele dumneavoastra personale in urmatoarele scopuri:
• pentru a va identifica;
• pentru a va furniza un serviciu sau de a trimite/va oferta un produs;
• in vederea comunicarii cu dumneavoastra fie in scopuri de vanzari sau facturare;
• in rapoartele si statisticile interne ale companiei
Pe baza acordului dumneavoastra vom procesa datele cu caracter personal daca este cazul in urmatoarele scopuri:
• pentru a va trimite buletine informative si/sau oferte in diferite campanii de marketing;
• pentru alte scopuri pentru care v-am cerut acordul dvs;
Procesam datele dumneavoastra cu caracter personal pentru a indeplini obligatiile care decurg din lege si / sau pentru a folosi datele dumneavoastra personale pentru optiunile prevazute de lege. Salvam informatiile dumneavoastra de facturare si alte informatii culese despre dvs. atât timp cât este necesar in scopuri contabile sau alte obligatii care decurg din termene legale, dar nu mai mult de 5 ani.
Procesarea datelor cu caracter personal se vor face pana:
• clientii ies in afara targetului:
• inchid afacerea
• decidem de comun acord ca nu avem o colaborare valoroasa
• va vom informa despre orice procesare si scopuri ulterioare.

6. Cine altcineva are acces la datele personale
Pastram datele pe email /client de email si in cPanel, solutie in cloud gazduita pe serverele din Romania situate in Cluj sau Bucuresti.
Nu vom dezvalui datele cu caracter personal tertilor sau institutiilor publice decat atunci când suntem obligati din punct de vedere legal sa facem acest lucru. Am putea dezvalui datele dumneavoastra personale unor terte parti daca v-ati dat acordul sau daca exista alte motive legale pentru aceasta.

7. Cum putem securiza datele dumneavoastra?
• Facem tot posibilul pentru a pastra datele dvs. personale in siguranta;
• Utilizam protocoale sigure pentru comunicare si transfer de date (cum ar fi HTTPS);
• Folosim anonimizarea si pseudonimizarea acolo unde este potrivit;
• Monitorizam sistemele noastre pentru posibile vulnerabilitati si atacuri;
• Chiar daca incercam tot ce ne sta in putinta, nu putem garanta securitatea informatiilor.
• Cu toate acestea, ne angajam sa notificam autoritatile competente privind incalcarile protectiei datelor. De asemenea, va vom anunta daca exista o amenintare la adresa drepturilor sau intereselor dvs. Vom face tot ce putem in mod rezonabil pentru a preveni incalcarea securitatii si pentru a asista autoritatile in cazul in care vor aparea incalcari;
• Acces restrictionat in cPanel cu user si parola;
• Limitarea functionalitatilor care pot exporta date, comunica mailuri in masa, s.a.m.d.;
• Avem documentatia cPanel in care isi asuma ca depun eforturi necesare pentru a stoca si manipula aceste date in deplina siguranta.
Mai jos sunt cateva informatii esentiale oferite de cPanel:
7.a. Tehnologie
cPanel actualizeaza in mod regulat toate softwarele aplicate in vederea apararii suprafetele de atac cunoscute, pe toate nivelele (mijloace utilizate de colegi, sisteme de operatie a serverelor, strat de virtualizare, sistem de operare oaspeti, aplicatie).
Serverele noastre se afla in unul dintre cele mai sigure centre de date din Europa (Cluj/Bucuresti).
Zilnic se efectueaza salvarea automata criptata a datelor care sunt portate intr-un alt centru de date ca in cazul unor situatii de urgenta sa fie asigurata posibilitatea restabilirii datelor.
7.b. Protectie impotriva accesarii
Accesul fizic la infrastructura este extrem de limitata. In toate cazurile este necesara identificarea corespunzatoare.
7.c. Siguranta retelei
Serverele de stocare a datelor sunt separate de lumea externa prin paravane de protectie (firewall) de mai multe nivele. Doar serverele dedicate echilibrarii incarcarii dispun de conexiune de internet. Serverele de aplicatii si cele de stocarea datelor functioneaza pe retele interne separate, conexiunea dintre acestea este asigurata de un paravan de protectie/nivel de echilibrarea incarcarii intermediar.
Mediile de date clare/de testare/test de integrare/de dezvoltare functioneaza pe retele diferite.
Datele stocate sunt protejate de alarma impotriva patrunderii si atacului de inselaciune electronica (phishing). Serviciile, protocoalele si softwarele neutilizate vor fi indepartate. Toate softwarele noastre functioneaza din baze minimale, instaleaza doar softwarele necesare.
Eficienta procedurilor si regulilor interne este controlata prin audite de securitate externe.

Politica fata de minori
Nu intentionam sa colectam cu buna stiinta informatii de la minori. Nu vizam minorii ca potentiali beneficiari ai serviciilor noastre.

8. Cookie-urile si alte tehnologii pe care le folosim
Utilizam cookie-uri si / sau tehnologii similare pentru a analiza comportamentul clientilor, pentru a administra site-ul, a urmari comportamentul utilizatorilor pe site si pentru a colecta informatii despre utilizatori. Acest lucru se face pentru a va personaliza si imbunatati experienta cu noi.
Un cookie este un fisier text stocat pe computer dumneavoastra. Cookie-urile stocheaza informatiile care sunt utilizate pentru a ajuta site-urile sa functioneze mai bine. Numai noi putem accesa cookie-urile create de site-ul nostru. Puteti controla modulele cookie la nivel de browser. Alegerea dezactivarii cookie-urilor poate impiedica utilizarea anumitor functii.
Utilizam cookie-urile in urmatoarele scopuri:
Cookie-urile necesare – aceste cookie-uri sunt necesare pentru a putea utiliza câteva functii importante pe site-ul nostru, cum ar fi conectarea. Aceste cookie-uri nu colecteaza informatii personale.
Cookie-uri de functionalitate – aceste cookie-uri ofera functionalitate care face ca utilizarea serviciului nostru sa fie mai convenabila si face posibile caracteristici mai personalizate. De exemplu, acestea ar putea sa-si aminteasca numele si adresa de e-mail in formularele de comentarii, astfel incât nu trebuie sa reintroduceti aceasta informatie data viitoare când faceti un comentariu in sectiune de blog a site-ului.
Cookie-urile de analiza – aceste module cookie sunt utilizate pentru a urmari utilizarea si performanta site-ului web si a serviciilor noastre.
Puteti elimina modulele cookie stocate in computer prin setarile browser-ului. In mod alternativ, puteti controla anumite module cookie terta parte utilizând o platforma de imbunatatire a confidentialitatii, cum ar fi optout.aboutads.info sau youronlinechoices.com. Pentru mai multe informatii despre cookies, vizitati allaboutcookies.org.
Utilizam Google Analytics pentru a masura traficul pe site-ul nostru. Google are propria politica de confidentialitate pe care o puteti consulta aici. Daca doriti sa renuntati la urmarirea de catre Google Analytics, accesati Google Analytics opt-out page.

9. Autoritatea de Supraveghere – Informatii de contact
Website: https://www.sigle-firme.ro
Email: office@sigle-firme.ro
Telefon: +40 722.809.575
Adresa: Intrarea Horbotei – Bucuresti ROMANIA